Ելակ․ օգտակար հատկությունները

Ելակ․ օգտակար հատկությունները

Ելակը մեր երկրում ամենատարածված հատապտուղներից մեկն է և ոչ միայն համեղ է, այլև օգտակար։

Ելակի կալորիականությունը

100 գրամ ելակի կալորիականությունը մոտ 30 կկալ է։

Ելակի օգտակար հատկությունները

Օժտված է օրգանիզմն ամրացնող հատկությամբ, բարձրացնում է իմունիտետը։

Օգնում է պայքարել մրսածության հետևանքով առաջացած հիվանդությունների դեմ։

Հաճախ ուտելու դեպքում ելակը նպաստում է անոթների պատերի ամրացմանը, լավացնում է արյան բաղադրությունը և օգնում է հաղթահարել սրտանոթային համակարգի հիվանդությունները։

Ցուցված է շաքարային դիաբետ ունեցող մարդկանց, քանի որ օգնում է արյան մեջ նվազեցնել շաքարի մակարդակը։

Լավ է ազդում լյարդի, երիկամների և լեղապարկի աշխատանքի վրա։

Մաքրում է օրգանիզմը, նպաստում է խարանների, թունավոր նյութերի և ծանր մետաղների աղերի հեռացմանը։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում մարսողական համակարգի վրա, լավացնում է ախորժակը, ստամոքսի միկրոֆլորան, օժտված է թուլացնող հատկությամբ։

Օգնում է հաղթահարել վահանաձև գեղձի հիվանդությունները։

Ցուցված է արթրիտ ունեցող մարդկանց։

Հանգստացնում է նյարդային համակարգը։

Օգնում է ազատվել բերանի տհաճ հոտից։

Խորհուրդ է տրվում ծխախոտ օգտագործողներին, քանի որ նվազեցնում է վերջինիս վնասակար ազդեցությունը։

Խորհուրդ է տրվում մարմնի ավելորդ քաշ ունեցող մարդկանց։

Ելակը բնական աֆրոդիզիակ է և բարձրացնում է կանանց ու տղամարդկանց սեռական ակտիվությունը։

Ելակով պատրաստված դիմակները բարենպաստ ազդեցություն են թողնում մաշկի վրա, օգնում են պակասեցնել կնճիռներն ու պիգմենտային հետքերը։

Նպաստում է օրգանիզմի ծերացման պրոցեսների դանդաղեցմանը։

Կարդացեք՝ Ելակը հղիության ընթացքում

Հակացուցումները

Ելակը կարող է ալերգիա առաջացնել, սրել խոցային հիվանդությունն ու գաստրիտը։

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Այս մանրէների անբավարար քանակը հանգեցնում է ավելորդ քաշի առաջացման:

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Չիլի պղպեղը միակ բույսն է, որ միաժամանակ պարունակում է կարոտենոիդներ, ֆլավոնոիդներ և կապսաիցիններ

Լոռամիրգ ուտելու 6 պատճառ

Լոռամիրգ ուտելու 6 պատճառ

Լոռամիրգը հիմնականում բաղկացած է ածխաջրերից, այդ թվում՝ մանրաթելերից և այնպիսի միացություններից, որոնք անմիջականորեն ազդում են առողջության վրա։

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Բողկը C վիտամինի հարուստ աղբյուր է (մեկ բաժակ հում բողկը պարունակում է օրական նորմայի մոտ 30 %-ը), որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին մի շարք նպատակներով