Ինչու՞ չեք կարող  նիհարել, եթե չազատվեք սթրեսից

Ինչու՞ չեք կարող  նիհարել, եթե չազատվեք սթրեսից

 

Հաճախ մարդը պայքարում է ավելորդ քաշի դեմ ` առանց նկատելու իրական պատճառը` լարվածությունն ու կյանքի նկատմամբ դժգոհությունը:

Ինչպե՞ս է սթրեսը մեծացնում օրգանիզմում առկա ճարպի քանակը։

 Սթրեսային իրավիճակները հրահրում են մի քանի հորմոնների արտադրություն՝ ադրենալին, կորտիկոլիբերին և կորտիզոլ: Այսպիսով, ուղեղը և մարմինը պատրաստվում են պայքարի: Որոշ ժամանակով ադրենալինը նվազեցնում է սովի զգացումը: Արյունը հոսում է ներքին օրգաններից դեպի լայն մկաններ. օրգանիզմը պատրաստվում է պայքարելու կամ փախչելու: Անշուշտ, Դուք այս ամենը զգացել եք ուժեղ սթրեսի ժամանակ, օրինակ, քննությունից առաջ, երբ ուտելու մասին մտածել անգամ չեք ցանկանում։ Այնուամենայնիվ, սա տևում է շատ կարճ: Երբ ադրենալինի ազդեցությունը վերանում է, հիմնական դերը տրվում է կորտիզոլին `սթրեսի հորմոնին: Օրգանիզմում կորտիզոլի ազդեցությամբ սկսում են կուտակվել  ներքին օրգանները շրջապատող ճարպերը:

Սթրեսը մեծացնում է նյութափոխանակության խանգարման համախտանիշի ռիսկը և, որպես արդյունք, առաջացնում է ճարպակալում և սրտանոթային համակարգի հետ կապված խնդիրներ:

Ընթերցեք նաև՝ Առողջ ապրելակերպ

Մետաբոլիկ համախտանիշը՝ ճարպի զանգվածի աճն է, ծայրամասային հյուսվածքների զգայունության նվազումը ինսուլինի  նկատմամբ և հիպերինսուլինեմիան, որոնք խանգարում են ածխաջրային, լիպիդային, պուրինային փոխանակմանը, ինչպես նաև առաջացնում զարկերակային հիպերտոնիա:

 

Ինչպե՞ս հասկանալ, որ ավելորդ քաշը չի նվազում հենց սթրեսի պատճառով։

 

Առաջին հերթին,ավելորդ քաշը՝ սխալ սննդակարգն է: Այն կարող է առաջանալ և՛ սթրեսի,և՛ սնվելու սխալ սովորությունների պատճառով:

Եթե ​​դուք գերազանցում եք  Ձեզ համար թույլատրելի ամենօրյա կալորիաների մակարդակը և առաջնորդվում եք նստակյաց ապրելակերպով, ապա միգուցե սթրեսը որևէ դեր չունի ավելորդ ճարպի կուտակման գործում։ Այս ամենը պարզելու  համար հաշվարկեք Ձեզ համար թույլատրելի ամենօրյա կալորիականության տոկոսադրույքը ` օգտագործելով հատուկ բանաձև (կարող եք գտնել sotskiy.am կայքում ), և գնահատեք օրվա ընթացքում Ձեր ֆիզիկական ակտիվությունը: Եթե ​​սպառում եք ավելին, քան ծախսում եք, ապա  լրացուցիչ կիլոգրամների պատճառը սնունդն է:

Բայց եթե սնվում և էներգիա եք ծախսում նորմային համապատասխան, ապա ավելորդ քաշի պատճառը սթրեսներն  են։ Դրանք միայն  ուժեղ ցնցումները չեն, ահա՛ նման գործոններից մի քանիսը.

•Ընտանիքում կամ աշխատավայրում հարգանքի և նորմալ հաղորդակցման պակաս:

•Աշխատանքի վայրում, ընտանիքում ունեցած վեճերի հետևանքով առաջացած մշտական ​​վախ կամ լարվածություն:

•Ներամփոփ վիճակ, մշտական ​​ներքին անհանգստություն՝ ցածր ինքնագնահատականի պատճառով, մեղքի կամ այլ հոգեբանական զգացումների պատճառով:

•Քնի մշտական ​​պակաս, ծանր ֆիզիկական աշխատանք, հույզերի կուտակում:

Ինչպե՞ս ազատվել սթրեսից

Եթե ​​սպառում եք չափազանց շատ կալորիաներ և վարում նստակյաց ապրելակերպ, ապա առաջին հերթին անհրաժեշտ է փոխել սննդակարգն ու զբաղվել սպորտով։ Իսկ եթե ավելորդ քաշի պատճառը սթրեսն է, ապա ամեն ինչ շատ ավելի բարդ է։ Առաջին հերթին՝ Դուք պետք է փոխեք այն միջավայրը, որը հանդիսանում է սթրեսի աղբյուր։

 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Կանացի անպտղություն. թաքնված պատճառները և մայրության ուղիները

Կանացի անպտղություն. թաքնված պատճառները և մայրության ուղիները

Կանացի անպտղությունը, ցավոք, հազվադեպ չէ ժամանակակից աշխարհում։ Սակայն այս ախտորոշման հետևում թաքնված է ոչ թե դատավճիռ, այլ բարդ հանելուկ, որը պետք է լուծել

Ինչպե՞ս թեթևացնել քթի այտուցը առանց անոթները նեղացնող կաթիլների

Ինչպե՞ս թեթևացնել քթի այտուցը առանց անոթները նեղացնող կաթիլների

Եթե քթի այտուցը առաջացել է վնասվածքի կամ վերջին ժամանակներում կատարված վիրահատության պատճառով, հարկավոր է անպայման խորհրդակցել բժշկի հետ:

Ջերմային հարված. ինչ անել, եթե շոգից աչքերը մթագնում են, և առաջանում է սրտխառնոց

Ջերմային հարված. ինչ անել, եթե շոգից աչքերը մթագնում են, և առաջանում է սրտխառնոց

Ջերմային հարվածը գերտաքացումն է: Դա տեղի է ունենում, երբ մարմինը ինչ-ինչ պատճառներով չի կարողանում սառչել, այսինքն՝ վերադառնալ առողջ ջերմաստիճանի

Ինչպե՞ս տարբերակել մագնեզիումի պակասը և ի՞նչ անել դրա դեմ

Ինչպե՞ս տարբերակել մագնեզիումի պակասը և ի՞նչ անել դրա դեմ

Մագնեզիումը նյութափոխանակության ամենակարևոր «շարժիչներից» է